I'm just like Human, but I am not Human!
12 September 2019 @ 22:33 | 0 comment(s)


Harini saya nak tekankan bahawa....

Pertama ;
saya adalah makhluk yang perlukan lebih ATTENTION!

Awak nak bela sayaaa, awak jagalah saya dengan betul.
Pampered me, feed me aaaand no one can rampas you from me hooman!

I will walk and 'landing' infront of youu hooomaan! Like this ;
"hi hooman, your hand want to touch my moist furrr?"

"Come laaaaaaa hooman usapppp I need Vitamin-A (Attention)!" 

"Hoooman? Look.....Hmm hoooman?"

"Hmm takpelahh awaaa, semoga awak berbahagiaaa
 Saya Rakk Luu Pepe Roger" *crying

Meanwhile, the hoooman updated her Insta Story;

Lagi terukkkk;
Diperlakukan beginiiii.... :'(
Dorangg ni tahu tak saya ni jantannn bukan si cajatttt :'(

To be continued.........



Tips; Nak usap kucing ni bukan sembarangan okaaayy. You can learn by yourself or learn it from internet. Port baeeekk nak usap adalah, atas kepala tepi telinga kucing. Bawah dagu kucing. Kalau bernasib baik, dapat usap perut dan tepuk-tepuk tangan atas kucing macam nak tepuk baby suruh baby tidur tuuuu. TETAPI TIPS PALING PENTING IALAH; bila kucing dekat dekat kita so kita jangan takut. Hulur je tangan kita bagi dia bau tangan kita. Kan kucing suka 'scan' hahahahaha. Jadi kalau kucing terus hulur kepala dekat tangan kita tu,terus je usap kepala dia. Port mesti betul, kalau tidak kucing akan tinggalkan tanda sejarah cakaran pada anda hahahaha! Kalau kucing terus blahhh gituu je, maksudnyaa....ermm faham-faham je lahhh :p




TAK BOLEH AUTOPLAY, JADI SILA TEKAN KOTAK KECIK TU EHHH. TQ!